horecahome Garantie en levertijden

Garantie & levertijden van HorecaHome

Op deze pagina vindt u meer informatie over onze voorwaarden rondom garantie en levertijden.

Garantie

De garantie periode staat bij de product omschrijving vermeld. Genoemde garantie voorwaarden zijn alleen geldig Nederland en Belgie. Voor garantie of service kunt u contact met ons opnemen of dit melden bij de importeur of fabrikant die op het apparaat vermeld staat. Gebruiks artikelen zoals bijvoorbeeld deurrubbers, glas, lampen, wielen, losse kunststof onderdelen, draadmanden, roosters etc. vallen niet onder de garantie.

Uitgesloten van garantie zijn ook storingen als gevolg van installatie fouten en oneigenlijk gebruik.

Indien een apparaat gedurende de garantie termijn niet te repareren is zal een vergelijkbaar apparaat worden aangeboden tegen berekening van afschrijvingskosten over het aantal gebruiksjaren.

Wij werken uitsluitend met service professionals van de importeur of fabrikant. Bijvoorbeeld: voor installatie, garantie of service aan een Rhima vaatwasser komt uitsluitend de technische dienst van Rhima bij u langs. Zij zijn de specialisten en weten alles van vaatwassers. Daarnaast hebben zij ook alle benodigde onderdelen bij zich.

Levertijden

Circa 90% van onze producten kan binnen 5 werkdagen geleverd worden. De levertijd wordt per product weergegeven. De levertijd gaat in op het moment dat factuur bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Het kan incidenteel voorkomen dat een product niet meer op voorraad is bij de fabrikant of importeur en wij niet aan de opgegeven levertijd kunnen voldoen. Wij nemen dan direct contact met u op.